Ve sponzoringu je nejznámější Škoda, v charitě Člověk v tísni
V charitativní činnosti se podle Čechů nejvíce angažuje Člověk
v tísni, ve sponzoringu Škoda a ČEZ.
V charitativní činnosti se podle Čechů nejvíce angažuje Člověk
v tísni, ve sponzoringu Škoda a ČEZ.
Až tucet věrnostních programů využívají v průměru čeští
spotřebitelé, nejvíce doporučují MyAir od Air Bank, ukazuje výzkum
agentury Incomind.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
O nákupu tabletu v příštích 12 měsících uvažuje jen 6 % Čechů.
Největší zájem mají trvale o notebooky.
Nákupní chování Čechů se v důsledku krize mění. Ve svých nákupech
budou opatrnější, postiženy budou služby a stravování mimo domov.
Fyzický retail bude pro zákazníky stále relevantní, ale obchodní centra by
měla s nájemci více sladit komunikaci, protože je Češi navštěvují
stále více, 35 % dokonce jednou týdně.