V POPAI Awards boduje virtuální zrcadlo od L'Oréal Paris
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost
Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost
Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
# Aktuality # Retail # Marketing
V 36 vybraných prodejnách po celé republice nainstalovalo Tesco
108 digitálních obrazovek.
# Aktuality # Retail # Reklama # Udržitelnost
Zavedením sdílených POS stojanů na jednotlivé produkty plánuje Penny
výrazně snížit papírový odpad na svých prodejnách.
Programatická reklamní DOOH síť Vision Thing se rozšiřuje o in-store
obrazovky do hypermarketů Albert.
Marketingová agentura Czech Promotion dosáhla v roce 2021 svého historicky
nejvyššího obratu přes 0,5 mld. Kč a meziročně si polepšila
o 10 procent.
Reklamní výdaje do in-store komunikace tvoří téměř 10 miliard korun, za
poslední čtyři roky došlo k jejich navýšení o 20 %.
Do 20 svých prodejen po celé republice instaluje Albert
80 velkoformátových LED obrazovek.
Hlavní cenu letošní soutěže POPAI Awards si převzala agentura Wellen
Retail Experience za návrh obchodu The Streets.