Modrá pyramida staví kampaň na tzv. marshmallow testu
Modrá pyramida spustila kampaň s názvem „Klíčová otázka“, kterou
pokládá k tématu úspor mladým lidem.
Modrá pyramida spustila kampaň s názvem „Klíčová otázka“, kterou
pokládá k tématu úspor mladým lidem.
Queens spouští novou kampaň „Streetwear po našem“. Tvářemi jsou
zpěvačka Annet X a rapper Karlo.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Kromě programových změn představuje Český rozhlas Vltava i svou novou
vizuální identitu a kampaň.
DDB rozšiřuje své služby. Otevírá in-house produkční studio Fame
Factory.
V letní kampani chce Správa železnic upozornit na časté situace
s fatálními důsledky. Inspiruje se Novým Zélandem.
Řetězec se sportovním vybavením Sportisimo si v nové kampani hraje
s myšlenkou, že se děti už letos nemohou dočkat začátku
školního roku.
Přímost, rychlost a flexibilita in-house kreativy si pochvaluje nejeden
zadavatel. Pozitivní přínos představovala i v době pandemie.
SodaStream spouští letní rozhlasovou kampaň. Cílem je podpořit limitovanou
edici Jet Love Rasberry.
Automobilka Toyota se zaměřuje v aktuální kampani na cestování po Česku.
Připravila cestovatelský seriál, rozdává i nabité tankovací karty.