Impact Czech Awards: Grand Prix má kampaň „I love důchod“ pro KB
Grand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce
integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love
důchod“ pro Komerční banku.
Grand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce
integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love
důchod“ pro Komerční banku.
Soutěž IMC Czech Awards se letos přejmenuje na Impact Czech Awards. Otevírá
registrace do svého 21. ročníku.
Grand Prix v letošním ročníku IMC Czech Awards si odnesla kampaň od
agentury McCann Prague a Hero & Outlaw pro Českou asociaci pojišťoven.
Grand Prix soutěže IMC Czech Awards získala kampaň „13 minut“, kterou
vytvořila agentura McCann pro Českou asociaci pojišťoven.
Soutěž IMC Czech Awards spustila svůj 19. ročník. Přihlášky přijímá
do 23. června.