Ikea už nebude vydávat katalog, pro firmu končí jedna éra
Po sedmdesáti letech se Ikea rozhodla skončit s vydáváním katalogu.
Příští rok se tak neobjeví jeho tištěná ani digitální verze.
Po sedmdesáti letech se Ikea rozhodla skončit s vydáváním katalogu.
Příští rok se tak neobjeví jeho tištěná ani digitální verze.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí.
Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
# Marketing # Retail # Aktuality
Pro 49 % Čechů má CSR téma význam při nákupech a až 70 % je ochotno si
za ekologický výrobek připlatit. Firmy to reflektují a udržitelnost se
stala téměř zaklínadlem.
KFC,Burger King a nyní i McDonald’s do své nabídky zařadily v poslední
době nové produkty, kterými chtějí oslovit i lidi neholdující masu.
Ikea otevře od pátku 21. srpna své druhé výdejní místo, a to v Liberci.
Otevření třetího je naplánováno na 28. srpna ve Zlíně.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Tradiční katalog Ikea slaví 70. narozeniny, vychází v nové formě a
snižuje počet tištěných výtisků na 179 tisíc.
Ikea uvádí na trh kuličky bez masa, jako alternativu k ikonickým
švédským kuličkám. Bezmasé kuličky budou levnější než masové.
Asko – Nábytek plánuje spustit k 10 letům svého e-shop narozeninovou
nabídku.