Ikea představila ve sběrném dvoře starou kolekci
Starou kolekcí chtěla Ikea upozornit na problematiku nábytkového odpadu.
Starou kolekcí chtěla Ikea upozornit na problematiku nábytkového odpadu.
Vítězem kategorie „Inovace roku – Sázka na změnu“ jubilejního
20. ročníku ocenění Mastercard Obchodník roku se stala skupina COOP.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Pokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty,
nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom
Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
U příležitosti Mezinárodního dne žen odhalila Ikea velkoformátovou
nástěnnou malbu od Davida Strauzze. Bojuje tak proti domácímu násilí.
Ikea spouští dlouhodobou kampaň na téma cirkularity. Cílem je opětovné
používání nábytku.
Ikea představí formát menších plánovacích studií v regionech. Po
Českých Budějovicích následuje Hradec Králové.
ASMR video jako součást reklamní kampaně se ukazuje jako dobrý prostředek,
jak zvýšit povědomí o značce.
# Aktuality # Reklama # Retail
Vánoční prodeje patří k nejsilnějším za celý rok. Stejně tak je tomu
i v případě obchodních domů s nábytkem.
# Retail # Marketing # Udržitelnost
Většina zákazníků bere udržitelnost v úvahu, když jde nakupovat, ale
očekávají, že odpovědnost za ni převezmou samy značky, zaznělo na
konferenci Udržitelnost v e-commerce.
# Aktuality # Retail # Reklama
Ikea se v nové kampani zaměřuje na možnosti, jak využít starý nábytek.