Digitální reklama na Slovensku roste dvojciferně
IAB Slovakia odhaduje, že digitální reklama dosáhla na Slovensku v roce
2024 objemu 233,3 milionů euro.
IAB Slovakia odhaduje, že digitální reklama dosáhla na Slovensku v roce
2024 objemu 233,3 milionů euro.
Ohlížíme se za vývojem návštěvnosti slovenského internetu v roce
2023 a mapujeme největší změny na trhu.
Přinášíme výčet událostí, které se odehrály ve slovenských médiích
ve třetím čtvrtletí letošního roku.
Top kulinářské weby překračují miliónovou návštěvnost. V printovém
segmentu jsou aktivní a hlavní vydavatelé. Přinášíme přehled
největších slovenských médií o vaření.
Lídrem slovenského internetu zůstal i v roce 2022 Ringier Slovakia, na
druhé místo poskočil News and Media Holding. Přinášíme výsledky
návštěvnosti za rok 2022.
Jedničkou mezi slovenskými internetovými provozovateli je Ringier, kterému
patří nejnavštěvovanější web Aktuality.sk. Přinášíme přehled vývoje
na slovenském internetu v prvním pololetí 2022.
Ekonomický segment má novou jedničku, a to Denník E. Petit Press spustil
ekonomický Index.
Čisté reklamní výdaje do digitální reklamy na Slovensku loni přesáhly
140 milionů eur. Mobilní reklama těsně předběhla desktop.