Evropa se stává pro CTV nejrychleji rostoucím trhem
Přes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před
klasickou lineární televizí.
Přes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před
klasickou lineární televizí.
V druhém pololetí by měly být reklamní výdaje na americkém trhu o 7 %
vyšší, než se očekávalo, ukazuje nový výzkum IAB.
# Internet & Mobil # TV # Výzkum
Reklamní trh evropského digitálního videa v současnosti rychle roste a
objem reklamních investic pro lineární TV a nelineární TV se v Evropě
přibližuje, zjistila zpráva IAB a PubMatic.
Dynamika růst investic do digitální reklamy zůstane v Evropě vysoká
i v příštím roce, přestože letošní rok svým tempem nepřekoná.
Reklamní trhy v Evropě letos pocítí dopady pandemie poklesem
o 16 procent. Týká se to i České republiky, kde je IAB předpovídán 17%
snížení.