Festivalové aktivace letos nabídnou tetování, DJing či zip line
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
V rámci kampaně Summer of Joy nabídne T-Mobile lístky na evropské
hudební festivaly včetně Colours of Ostrava.
Kromě zábavy se budou značky na letních hudebních festivalech letos
zaměřovat i na vážnější témata, jako je udržitelnost, nebo
kyberbezpečnost.
Značka Coca-Cola chce být pro mladé lidi pojítkem v důležitých momentech
plných emocí a vášně, například i v hudbě, říká brand manažerka
Mária Drotárová.
Griff, Tri.be nebo Mirai se stali tvářemi letní kampaně společnosti
Coca-Cola.
Organizátoři hudebních koncertů a festivalů spojují své síly a spouští
nekomerční rádio.