Deutsche Telekom vytvořil s AI skladbu Melody of Europe
Za pomoci umělé inteligence vznikla skladba z dat mobilních sítí v celé
skupině Deutsche Telekom.
Za pomoci umělé inteligence vznikla skladba z dat mobilních sítí v celé
skupině Deutsche Telekom.
Bezplatně distribuované stanice s vkládanou online reklamou, tzv. FAST
kanály, už jsou na českém trhu dostupné řadu let. Jejich dosavadní
problém byl jednoznačný, chybějící lokalizace.
Při příležitosti 22. narozenin odvysílá TV Óčko
220 nejúspěšnějších hudebních videoklipů za posledních deset let.
Sousloví „písnička na přání“ dostává s využitím umělé
inteligence další nový rozměr. Snadněji půjde sestavit playlist na míru.
Mladší ročníky častěji poslouchají jednotlivé skladby, playlisty či
celá alba interpretů. Starší upřednostňují rádio.
Frekvence 1 vyjede v létě za posluchači, pokračuje ve svých letních
Radiokempech.
Zejména lokální značky se spojují s hudebním festivalem Valašský
špalíček.
Deutsche Telekom s T-Mobilem se svou letní evropskou kampaní zaměří na
mladé.