# Aktuality # Marketing # Reklama
KFC se spojuje s hrou Diablo IV, nabízí kódy
KFC do své nabídky zařadilo speciální KFC Diablo Box se stíracím losem
s kódy, které lze využít ve hře Diablo IV.
# Aktuality # Marketing # Reklama
KFC do své nabídky zařadilo speciální KFC Diablo Box se stíracím losem
s kódy, které lze využít ve hře Diablo IV.
Sazka se v nové sadě online losů spojila s arkádovou hrou Pac-Man.
Mladoboleslavská automobilka představí během světového hokejového
šampionátu poprvé nové logo. Na sítí spustí soutěž
o nejlepší báseň.
Hudební festival United Island přichází s novou vizuální identitou od
kreativně Jsem Václav.
Rádio Blaník opakuje svůj koncept rozhlasové hry, v rámci které proplatí
posluchačům roční zálohy na energie.
Roblox nebo Twitch zatím nejsou mezi českými inzerenty příliš
rozšířené. Už dnes je ale využívají statisíce českých uživatelů
zejména z řad mladé generace a nabízejí zajímavé reklamní možnosti,
píše Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe.
Více než třetina českých internetových uživatelů hraje hry na mobilu, a
to alespoň několikrát týdně, vyplývá z nové studie Video na internetu
2022 od Nielsen Admosphere.
# Aktuality # Marketing # Retail
Penny letos opět spouští hru pro své zákazníky. Hrát se bude o ceny
v celkové hodnotě přes pět milionů korun.