Jak si stojí slovenská média podle tržeb a zisků?
Médiemm s nejvyššími tržbami na Slovensku zůstává Markíza-Slovakia.
Následují Slovenská produkční a News and Media Holding.
Médiemm s nejvyššími tržbami na Slovensku zůstává Markíza-Slovakia.
Následují Slovenská produkční a News and Media Holding.
Rozpočet v současné podobě počítá se stávající výší poplatku
45 Kč měsíčně, protože jeho zvýšení na 55 korun nevidí vedení
Českého rozhlasu do konce roku jako reálné.
K celkovému zisku v prvním pololetí přispěly významně firmy ve
finančních službách, telekomunikacích a médiích, uvedla PPF.
Rostoucí sledovanost a vyšší výnosy z reklamy se odrážejí ve vyšších
tržbách i zisku Televize Seznam, ukazují výsledky za loňský rok.
Nejsilnější mediální agenturou na Slovensku zůstává podle velikosti
tržeb Unimedia. Deset největších mediálních agentur zvýšilo loni tržby
meziročně o 17 %.
Celkově poprvé v historii Českých Radiokomunikací (CRA) měla firma
větší tržby z jiných služeb než z tradičního vysílání.
Tržby skupiny Prima se loni znovu zvýšily a celkově překonaly hranici
čtyř miliard korun.
Mediální skupina Mafra prohloubila ztrátu z předešlého roku a také
v letošním roce očekává ztrátový výsledek.