Značka Škoda se v pololetí stala třetí nejprodávanější v Evropě
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
České Radiokomunikace navázaly ve fiskálním roce končícím
k 31. březnu 2025 na výsledky z předešlého roku, kdy poprvé nebyly
dominantní příjmy ze služeb spojených s vysíláním.
Nejsilnější hráč na trhu s venkovní reklamou navýšil v loňském roce
svůj hospodářský výsledek.
Novela autorského zákona, která se odrazila v nižších příjmech od
technologických platforem, a jednorázová divestice, měly negativní vliv na
výsledky Economie v loňském roce. Souhrnné příjmy všech hlavních
titulů se ale podle vedení podařilo udržet na úrovni předchozího roku.
Cílem je snaha o efektivní a transparentní fungování, ale také reakce na
určité pochybnosti o správnosti některých postupů televize.
Provozovatel sportovních kanálů O2 TV loni významněji navýšil tržby a
vylepšil hospodářský výsledek.
TV Barrandov věří, že letos dosáhne vyrovnaného hospodaření. Má ji
k tomu pomoct i to, že nahradila „27 nefunkčních pořadů spjatých
s bývalým majitelem".
Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) má podle Senátu dostat právo
prověřovat hospodaření České televize a Českého rozhlasu.