Ledová klapka putuje hokejistům z Liberce, Břeclavi a Sparty
Anketa o nejlepší video, kterým se reprezentují hokejové kluby, zná své
vítěze.
Anketa o nejlepší video, kterým se reprezentují hokejové kluby, zná své
vítěze.
Čtvrtfinálové utkání českých hokejistů s Finskem se stalo pořadem
čtvrtečního večera a také celého dne, vidělo ho 1,43 mil. diváků
starších 15 let.
Oba díly seriálu Specialisté se staly nejsledovanějšími pondělními
pořady po 20:00. Nejsledovanějším pořadem dne bylo odpolední utkání
českých hokejistů s Dánskem, sledovalo ho 1,2 mil. diváků (15+).
U příležitosti letošního MS v hokeji připravila Škoda Auto kampaň se
Sašou Rašilovem v hlavní roli.
Hokejové utkání české reprezentace se Švédskem se stalo
nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera i celého dne. Vidělo ho
1,2 mil. diváků (15+). Na druhé místo večera odsunulo i seriál
Slunečná, který ale rovněž zhlédlo víc než milion diváků.
Další utkání českých hokejistů na mistrovství světa se stalo
nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne. Zápas
s Bělorusy sledovalo v průměru 1,34 mil. diváků (15+).
Druhý zápas české hokejové reprezentace na mistrovství světa se stal
nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne. Vidělo ho
1,07 mil. diváků (15+). Seriál Einstein sledovalo 928 tis. diváků.
Páteční televizní večer po 20:00 přinesl nejvyšší sledovanost
v divácké skupině starší 15 let seriálu Četníci z Luhačovic.
Odpolední první zápas českých hokejistů na MS vidělo víc než milion
diváků.