# Marketing # Výzkum # Aktuality
Nejcennější potravinářskou značkou je Nestlé, nealko Coca-Cola
Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek
v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných
výrobků.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek
v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných
výrobků.
Hodnota největších světových firem dál roste, vládne Amerika, Evropa
ztrácí, ukazuje analýza PwC.
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku
s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se
stala Rolex.
Letošnímu žebříčku nejhodnotnějších světových mediálních značek
opět vévodí online společnosti. Nejsilnější je s náskokem Google před
TikTokem, trojici uzavírá Facebook. Skokanem je LinkedIn, naopak padá
Twitter. Z tradičních mediálních značek je nejsilnější Disney, ukazuje
nový žebříček Brand Finance.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Nejhodnotnější značkou světa je Apple, ukazuje žebříček
100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná
společnost Kantar.
Podle studie PwC se hodnota největších světových firem propadla nejvíce od
krizového roku 2009. Jedničkou zůstává Apple.
Reputace v oblasti udržitelnosti je u některých značek důležitější
než u jiných, ukazuje nová studie Brand Finance.
Počty sledujících nebo interakcí neříkají nic o tom, jak lidé
influencera vnímají. I k tomu by se mělo při výběru influencerů
přihlížet, píše Petr Tomáš z GroupM.