Radiohouse mění ceník, hlavní produkt podraží o 10 procent
Ceník rádiové reklamy pro rok 2023 upravuje i zastupitelství Radiohouse ze
skupiny Media Bohemia.
Ceník rádiové reklamy pro rok 2023 upravuje i zastupitelství Radiohouse ze
skupiny Media Bohemia.
Skečovou rubriku Historky z Tinderu od autorky Lucie Macháčkové zařadila
do vysílání síť Hitrádií skupiny Media Bohemia.
Hitrádia z mediální skupiny Media Bohemia přichází historicky poprvé
s celoplošnou marketingovou kampaní. Pracuje v ní s tvářemi
moderátorů.
Hitrádia z mediální skupiny Media Bohemia zahajují novou late morning show
s názvem Srdcovky, centrální víkendové vysílání a večerní hudební
speciály.
Nová data výzkumu poslechovosti ukazují na posílení hudebních rádií.
Mezi nadregionálními rádii se do vedení dostalo Rádio Kiss.
Rádio počítá s tím, že v průběhu měsíce rozdá posluchačům více
než 100 tisíc Kč.
Síť regionálních stanic Hitrádia vydala sedmou edici alba Srdce,
které hraje.
Také zdarma nebo s minimálními náklady přetáčí spoty z produktově
orientovaných na imageové.