Shell startuje Hot Dog Festival, vyjede i na roadshow
Ve spolupráci s Hitrádiem startuje Shell roadshow, na níž představí svou
nabídku Shell Café.
Ve spolupráci s Hitrádiem startuje Shell roadshow, na níž představí svou
nabídku Shell Café.
Rádia veřejné služby svou poslechovost v období od letošního dubna do
října snížila. Naopak lepší poslechovost vykázaly komerční stanice.
Sepětí s regionem a s komunitou, pro kterou vysílají, jsou společně
s pocitem dobré nálady pilíře regionálního rádia pro 21. století,
říká programový ředitel Hitrádií Michal Merenda.
Podzimní programové schéma na rádiích ze skupiny Media Bohemia bude ve
znamení soutěží, hudebních speciálů i personálních změn.
Projekt Srdce na cestách je sezónní projekt všech regionálních Hitrádií.
Nejposlouchanější tuzemskou celoplošnou stanicí zůstává Radiožurnál.
Podíl na poslechovosti nejvíce navýšil Impuls. Kiss se dostal do čela mezi
nadregionálními rádii v denní i týdenní poslechovosti.
Nová data poslechovosti rádií nepřinášejí změny v pořadí
poslechovosti stanic. Mírně se vylepšil denní poslech, naopak drobně klesl
poslech týdenní.
Rádia ze skupiny Media Bohemia zahajují od pondělí 9. ledna své
soutěžní pořady.