Live shopping začíná pronikat i na český trh
O live shopping mají nyní největší zájem e-shopy se spotřební
elektronikou. V Česku ho vyzkoušela Heureka spolu s hračkářskou značkou
Fisher-Price.
O live shopping mají nyní největší zájem e-shopy se spotřební
elektronikou. V Česku ho vyzkoušela Heureka spolu s hračkářskou značkou
Fisher-Price.
I přes pokles obratu o čtvrtinu v porovnání s prvním kvartálem
loňského roku stále znamená růst oproti předpandemickému období.
Absolutním vítězem soutěže ShopRoku se stal Knihobot. Cenu popularity
obhájil Lidl. Poprvé byly oceněny i udržitelné e-shopy.
Heureka Group představuje novou firemní identitu a spolu s ní i tři nové
B2B značky.
# Retail # Internet & Mobil # Aktuality
Obrat e-commerce na českém trhu v loňském roce vzrostl o 14 % na
celkových 223 miliard korun.
# Aktuality # Internet & Mobil
Heureka představila projekt Udržitelný e-shop. Toto označení budou moct
získat firmy, které se zajímají o udržitelný provoz a dopad svého
podnikání.
Vánoční kampaň Heureky se zaměří na inspirační dárkovač a
prodlouženou dobu na vrácení nevhodných dárků.
# Internet & Mobil # Marketing
Význam online tržišť stále roste, celkem 62 % e-commerce po celém světě
se uskuteční právě přes ně a používá je 6 z 10 nakupujících.