Česká e-commerce v roce 2023 zaznamenala 6% pokles
Celkový obrat české e-commerce dosáhl loni 185 miliard korun, jedná se tak
o 6% pokles oproti předešlému roku.
Celkový obrat české e-commerce dosáhl loni 185 miliard korun, jedná se tak
o 6% pokles oproti předešlému roku.
# Aktuality # Marketing # Retail
Po loňském vstupu Allegra a Kauflandu přibude letos na českém trhu další
online tržiště. Vstup plánuje turecký Trendyol.
Reklamní zadavatelé se ve svých vánočních reklamách letos snažili
upozornit především na pravou podstatu Vánoc.
Heureka chce svou vánoční kampaní připomenout kouzlo a autentičnost
svátků.
Cílem nové komunikace je vrátit Heureku zpět do popředí e-commerce
v očích uživatelů, a to se zatím daří, říká za Heureka Group šéf
brand marketingu Jiří Struk.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Heureka Group zavádí jednotný vizuální styl a komunikace ve všech zemích,
v nichž působí.
Ve třetím čtvrtletí si obrat české e-commerce snížil o 11 %, mohou za
to obavy z vysokých cen a nečekaných výdajů.
Novým generálním ředitelem Heureka Group je jmenován David Chmelař.
Tomáš Braverman se stává nevýkonným poradcem vedení společnosti.