Herbadent se spojuje s Benu, nabízí „zelenou řadu“
Herbadent ve spolupráci s lékárnami Benu odstartovala promo akci na
„zelenou řadu“.
Herbadent ve spolupráci s lékárnami Benu odstartovala promo akci na
„zelenou řadu“.
Pop-up prodejny se nyní objevují stále častěji. Více než na prodej ale
lákají zákazníky na emoce a zážitek. Firmy si zde testují své produkty
nebo získávají zpětnou vazbu.
Řada online prodejců posílila v posledním více než půlroce své
postavení na trhu otevřením kamenných poboček. Nabízejí zde kromě
produktů nevšední zážitek.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela společnost Herbadent
své první pop-up prodejní místo.
Český výrobce bylinných přípravků pro ústní hygienu významně
rozšiřuje svou dostupnost na trhu.
Vedle dentální péče se chceme pustit i do jiných kategorií, říká za
Herbadent jeho obchodní a marketingový ředitel Martin Hošek.
Nedostatek dezinfekčních gelů nutí firmy k improvizaci. Do jejich výroby
se pouští výrobci parfémů, zubních past i pálenek.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Head of Sales & Marketing společnosti Herbadent přichází
Martin Hošek.