Zlatý Bažant: Slovenský původ nám dodává unikátnost
Komunikovat na českém trhu slovenskou značku piva je výzva, je to ale
i konkurenční výhoda, říká brand manažerka Zlatého Bažanta Alice
Divišová.
Komunikovat na českém trhu slovenskou značku piva je výzva, je to ale
i konkurenční výhoda, říká brand manažerka Zlatého Bažanta Alice
Divišová.
Pivovar Krušovice si ve výběrovém řízení na kreativní agenturu vybral
Saatchi & Saatchi.
U příležitosti uvedení nového filmu o Jamesi Bondovi Není čas zemřít
se Heineken spojil s hercem Danielem Craigem.
Desperados se spojuje v kampani s českými umělci, společně představují
novou příchuť Sangré.
V pátek 11. června startuje Euro 2020, o rok odložený evropský
fotbalový šampionát. Tradičně se s ním spojuje i celá řada partnerů.
Pivovar Krušovice rozšiřuje svou nabídku o nealkoholické pivo s názvem
Královsky hořké nealko.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu.
Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“.
Jako „ideální značka pro mileniály“ chce Zlatý Bažant povzbudit lidi
ve zvídavosti a vychutnávání si života naplno.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Starobrno kampaní představí svou novinku – hořký ležák Bitr.
Spolupracuje přitom s nově vzniklou kreativní agenturu Dentsu McGarryBowen.
Starobrno chce v nové kampani „Buďte v Poho“ inspirovat lidi ke klidu a
užívání si života s blízkými.