Hornbach pokračuje v edici Dílo, přichází s křeslem
Hornbach uvádí další část ze své kampaně Edice Dílo. Tentokrát se
spojuje se švédským studiem Front/.
Hornbach uvádí další část ze své kampaně Edice Dílo. Tentokrát se
spojuje se švédským studiem Front/.
Hornbach se ve své nové kampani spojil s obchodem s teniskami a postavil
bazén ve tvaru obřích tenisek Adidas ZX 10000.
Hornbach v nové kampani ukazuje, co vše se může přihodit, když se zahrada
na jaře zanedbá.
Komentovaná projížďka po prodejně je hlavním tématem aktuální kampaně
Hornbachu.
Hrubou silou si v nové kampani Hornbach vytváří prostor pro nové zahradní
projekty.
S novou kampaní chce Hornbach inspirovat k zakládání zahrad kdekoliv.
Jednu takovou tvoří v reálném čase.
Hornbach v nové kampani podporuje odvahu a chuť pustit se do práce. Kreativu
opět připravila agentura Heimat a natáčelo se v Praze.