EKO-KOM v kampani apeluje na důležitost třídění odpadu
EKO-KOM chce v nové kampani poukázat na důležitost třídění odpadu pro
snižování uhlíkové stopy.
EKO-KOM chce v nové kampani poukázat na důležitost třídění odpadu pro
snižování uhlíkové stopy.
Ivan Trojan se jako zkušený zálesák vybavený termoskou s odvarem
z jehličí v letní kampani Českých drah přidává ve vlaku ke skupince
Japonců, aby za cestu ušetřil.
Lidem v České republice záleží na tom, jak se firmy zapojují do pomoci
válkou postižené Ukrajině, ale chlubit by se tím příliš neměly, ukazuje
výzkum Havas Prague.
Moneta Money Bank uvádí novou kampaň cílenou na podporu drobného
podnikání. Připravila ji agentura Havas.
Nová kampaň Českých drah zdůrazňuje výhody vlakové dopravy byznys
třídou oproti cestování autem. Ivan Trojan v ní ztvárňuje dvě role.
Ivan Trojan v nové kampani Českých drah vystupuje jako pankáč.