GroupM propojuje digitální expertízy, v jejich čele je Bartůněk
GroupM vytváří digitální hub, do kterého začleňuje specialisty na
digitální komunikaci z celé své skupiny včetně H1.cz. Role Chief Digital
Officer se ujímá Ondřej Bartůněk.
GroupM vytváří digitální hub, do kterého začleňuje specialisty na
digitální komunikaci z celé své skupiny včetně H1.cz. Role Chief Digital
Officer se ujímá Ondřej Bartůněk.
Letošní růst globálních výdajů na reklamu bude pode nových odhadů
výraznější, než se ještě v průběhu roku očekávalo.
Vybudování znalosti značky pomocí CLV kampaně má srovnatelné nebo
i lepší výsledky jako budování pomocí online médií, zjistil výzkum
euroAWK a GroupM. Pomocí virtuální značky jogurtů Karkulka otestovaly
efektivitu venkovní reklamy.
# Internet & Mobil # TV # Tisk
Koncentrace médií na reklamním trhu je stále výraznější, za posledních
pět let se téměř zdvojnásobila, ukazuje studie GroupM.
Komunikační sítě jsou optimistické ohledně výše reklamních investic do
médií, optimismus ale mírně tlumí e-Marketer. Predikce se ale ve všech
případech shodují na dvouciferném růstu.
První náznaky vývoje reklamních investic na americkém trhu v letošním
prvním čtvrtletí naznačují rychlé zotavování reklamního odvětví.
Žebříček COMvergence přináší pohled na tendry mediálních agentur
v roce 2020.
COMvergence sestavila žebříček mediálních agentur podle celkových
billings za rok 2019.