Lemur: Grand Prix získává kampaň od Kofoly
Nejvyšší ocenění letošní České ceny za PR – Lemur si odnáší
Kofola ČeskoSlovensko za kampaň „Vraťme sudy domů aneb #zlasky
k lokalitám“.
Nejvyšší ocenění letošní České ceny za PR – Lemur si odnáší
Kofola ČeskoSlovensko za kampaň „Vraťme sudy domů aneb #zlasky
k lokalitám“.
Kampaň „Dej si pauzu od mobilu“, kterou pro značku KitKat připravila
agentura VML, byla na soutěži Cannes Lions oceněna Grand Prix.
Na reklamním festivalu Golden Drum vyhrála jednu z hlavních cen agentura
McCann Prague za kampaň 13 minut zpoždění. Nezávislou agenturou roku se
stala bratislavská This is Locco.
Grand Prix 30. ročníku ADC Czech Creative Awards získává kampaň České
spořitelny a Post Bellum. Grand Prix Craft byla udělena Minutě ticha pro
Člověka v tísni.
Jubilejní 30. ročník soutěže ADC Awards přinese novinky, mimo jiné
v podobě druhé Grand Prix za craft.
Letošní ročník mezinárodního festivalu Cannes Lions se blíží ke konci.
Přinášíme přehled kampaní oceněných Grand Prix.
Grand Prix letošního ročníku Effie putuje do WMC/Grey za kampaň Hackathon
#znamkamarada.