Židovské muzeum v Praze hledá novou vizuální identitu
Židovské muzeum v Praze plánuje novou vizuální identitu, vyhlašuje proto
otevřenou výzvu pro grafické designéry.
Židovské muzeum v Praze plánuje novou vizuální identitu, vyhlašuje proto
otevřenou výzvu pro grafické designéry.
Hudební stanice z rodiny MTV prošly od února významnou vizuální
proměnou. Změny se týkají jak obrazového formátu, tak grafické podoby log
jednotlivých kanálů, což má přispět k lepšímu diváckému zážitku a
modernějšímu vzhledu.
Dokumentární kanál Love Nature představil 5. února své nové logo. Tato
změna je součástí širší strategie značky zaměřené na poskytování
vysoce kvalitního obsahu o přírodě a divoké zvěři.
V nové podobě se představila divákům od pátku 1. listopadu metropolitní
stanice Praha TV. Na území hlavního města je stanice k dispozici ve dvou
televizních sítích.
Placená dětská stanice Cartoon Network, spadající pod mediální dům
WarnerBros Discovery,
upravila svou grafiku, programové schéma a vysílací signál.
Kniha Identita kolektivu kolem Lindy Kudrnovské odhaluje na 520 stranách
příběh českého grafického univerza.
Zákazníky online videotéky Prima+ si mohli všimnout drobného, ale graficky
poměrně podstatného detailu, který zlepšuje uživatelskou zkušenost.
Společnost PK62, mj. provozovatel erotických kanálů Leo TV, Leo TV Gold a
Extasy, představila novou vizuální podobu jejich log. Ta nyní zahrnují
bílé ohraničení, piktogramy věkové přístupnosti a označení HD
rozlišení.