Marketing s omezenou podporou cookies třetích stran: Pět kroků, jak se připravit
Jak postupovat ve světě s omezenou podporou cookies třetích stran, popisuje
v textu Petr Vaněk z agentury TRKKN.
Jak postupovat ve světě s omezenou podporou cookies třetích stran, popisuje
v textu Petr Vaněk z agentury TRKKN.
První červenec definitivně stvrdí nutnost přechodu na Google Analytics 4.
Marketéři by se měli zaměřit na měření faktických cílů, které jim
přináší výsledky, myslí si Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nová agentura TRKKN Czech se stala certifikovanou společností Google pro
nástroj Google Analytics.
Skip Pay v rámci svého CSS programu nabízí českým e-commerce
obchodníkům až 20% slevu na Google Nákupy, zároveň poskytne
i marketingovou konzultaci.
Očekávané rozšíření nástrojů generativní umělé inteligence pro své
reklamní formáty oznámil Google na akci pro partnery a inzerenty Google
Marketing Live.
Odkazy na webové stránky jsou z pohledu technologických gigantů stále
zanedbatelnějším prvkem, vydavatelé se budou muset přizpůsobit.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Gppgle dává do prodeje u vybraných partnerů a ve svém Google Store
telefony Google Pixel 8, Pixel 8 Pro a novinku Pixel 8a.
Google už potřetí odkládá postupné vypínání podpory souborů cookies
třetích stran ve svém prohlížeči Chrome. Nově pracuje s termínem
začátku roku 2025.
Technologický gigant ladí své algoritmy, aby se dokázaly mnohem lépe trefit
do módního vkusu uživatelů. Zapojuje i prvky umělé inteligence.