GLS podporuje kampaní svou síť boxů a výdejních míst
GLS spouští novou reklamní kampaň, v níž se zaměřuje na možnosti
doručení zásilek.
GLS spouští novou reklamní kampaň, v níž se zaměřuje na možnosti
doručení zásilek.
Adison rozšiřuje své portfolio klientů, nově se mezi ně řadí GLS,
RunCzech nebo Nadace Karel Komárek Family Foundation.
Alespoň jednou za poslední rok nakoupilo na internetu 86 % Čechů,
v Evropské unii je to jen 77 %.
Téměř polovinu vánočních online objednávek si nechají Češi letos
doručit do výdejních boxů, ukazuje průzkum GLS.
Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online, ukázal
průzkum společnosti GLS.
GLS spouští ekologickou kampaň s cílem motivovat lidi k pravidelnému
pohybu i většímu využívání výdejních míst.
Balíkový přepravce GLS spouští kampaň s názvem „Vánoce v balíku“,
v jejímž rámci lze vyhrát elektrokolo nebo elektrokoloběžku.
GLS spouští mezinárodní kampaň, s níž chce demonstrovat osobní
přístup k příjemcům balíků.