Globus plánuje vybudovat síť výdejních míst
Globus chce ještě letos spustit první výdejní místa. Lidé by si na nich
mohli vyzvednout nákup z e-shopu.
Globus chce ještě letos spustit první výdejní místa. Lidé by si na nich
mohli vyzvednout nákup z e-shopu.
S pandemií koronaviru bojovali Češi i jídlem. Meziroční srovnání
prodejů ukazuje nárůst zájmu o alternativní potraviny, ovoce a zeleninu.
Česká ovocná vína pod značkou Rybízák zvládají pandemii zatím vcelku
úspěšně, i díky tomu, že 90 % prodejů je online. Základem je ale podle
zakladatele Petra Čerňanského kvalitní zákaznická péče.
Rohlík rozšiřuje svůj bio sortiment o značku Alnatura, kromě trvanlivých
potravin zařadí i mléčné výrobky. Zájem zákazníků Rohlíku o bio
potraviny roste meziročně o 30 %.
Pandemie urychlila využívání aplikací v chytrých telefonech a řetězce
evidují stovky tisíc stažení. Nejvíce mají zákazníci zájem o slevové
kupóny a nákupní seznam.
Pandemie donutila Globus zavřít speciální malý formát prodejny Globus
Fresh v Praze na Pankráci. Druhý Fresh v Pardubicích zatím zůstává.
V reakci na vládní opatření nabízí Globus možnost ověřit si přes jeho
aplikaci volnou kapacitu v hypermarketech, stáhlo si ji už
200 tisíc lidí.
# Aktuality # Reklama # Retail
Globus letos nebude mít tradiční adventní hodinu ticha a věnuje ji českým
umělcům. Navíc nabízí svíčku vytvořenou zpěvačkou Dara Rolins.
Kauflandu se nakupování s pomocí mobilní aplikace K-Scan osvědčilo a
zavádí ji nyní na dalších více než 30 prodejen. Aktuálně ji využívá
6 až 12 % zákazníků denně.
Ve všech 15 hypermarketech Globus lze od listopadu zaplatit nákup
stravenkami. Dosud zde mohli zákazníci hradit stravenkami jen jídlo
v restauracích a kavárnách.