Back-to-school kampaně lákají na slevy
Návrat do školy je za dveřmi a s nimi jsou v plném proudu kampaně
back-to-school komunikující školní pomůcky.
Návrat do školy je za dveřmi a s nimi jsou v plném proudu kampaně
back-to-school komunikující školní pomůcky.
Koncept tzv. sortimentních světů Globus zavedl v Čakovicích a Českých
Budějovicích, uplatněn bude i v novém hypermarketu ve Štěrboholích.
Na protest proti válce na Ukrajině přestávají řetězce u nás
i v zahraničí objednávat produkty z Ruska. Cílem je zejména vodka,
i když se často vyrábí v jiných zemích.
Samoobslužné pokladny aktuálně najdou zákazníci ve všech velkých
řetězcích. Nejvíce jich má Tesco, následně Kaufland, naopak Lidl a Penny
je teprve testují.
Globus uvádí novou vlastní značku hotových jídel Globus Fresh ’N’ Go.
Nabízí pokrmy z mezinárodní kuchyně, ale i vegetariánské a veganské.
Během roku jich postupně představí asi sto.
Lidl jako jeden z posledních řetězců zavádí samoobslužné pokladny.
Testuje je na prodejně v Praze 4.
Lutfia Volfová nově nastupuje do Rohlik.cz na pozici PR manažerky a tiskové
mluvčí. Střídá Denisu Ladka Morgensteinovou, která přechází do
agentury.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Tým „Poctivé trio" ve složení Ludmila Faltusová, Kristýna Schönová a
Sára Laštovková zvítězil ve finále soutěže A!M Creative Challenge.