Glami se chce stát „Spotify pro módu“, nabízí kvíz
Glami se chce stát „Spotify pro módu“, který bude schopen odhadnout vkus
a nabízet lidem nejrelevantnější módní kousky.
Glami se chce stát „Spotify pro módu“, který bude schopen odhadnout vkus
a nabízet lidem nejrelevantnější módní kousky.
Glami se spojuje s italskou konkurencí. Měsíčně přivedou společně více
než 500 tisíc objednávek svým partnerským e-shopům.
Online nakupování módy ovlivní trend tzv. hyperpersonalizace, dále
nakupování z živého přenosu nebo na TikToku.
Pandemie posílila u mužů touhu po pohodlí. Značky pánské módy se musí
více zaměřovat na neformální oblečení.
Více než polovina online prodejců módy hlásí za loňský rok stejné
i vyšší tržby než v prvním roce pandemie.
Podle módního vyhledávače Glami začali Češi opět kupovat i městskou
módu i večerní róby. O čtvrtinu narostl zájem o oblečení nadměrných
velikostí.
Loni prodeje módy na internetu vzrostly o 15 %, letos se očekává podobný
nárůst, říká Ján Kešelák z módní platformy Glami.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Chief Revenue Officer ve společnosti Glami nastupuje Ján Kešelák.