Značky se musí připravit na AI Commerce
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
Glami spouští experimentální verzi AI nákupní asistentky.
Návštěvníkům vyhledá oděv podle jejich přání.
Umělou inteligenci využívá Glami na psaní tiskových zpráv, překlady, ale
také pro kreativní procesy, přibližuje šéfka brand marketingu Hana
Zachová.
Téměř polovina vedoucích pracovníků přiznává, že je ChatGPT přiměl
k vyšším investicím do generativní umělé inteligence.
# Aktuality # Marketing # Retail
Glami představuje novou vizuální identitu. Do svých procesů více zapojuje
umělou inteligenci.
Pro módní e-commerce byl loňský rok úspěšný. Růst zaznamenalo 47 %
e-shopů.
# Aktuality # Retail # Marketing # Výzkum
Generace Z kombinuje nakupuje módu online i offline. Sedm z deseti
mladých považuje Instagram a TikTok za nekonečnou studnici nápadů.
# Aktuality # Retail # Marketing
Během slevové akce Black Friday, jež se koná kolem 25. listopadu, utratí
čeští spotřebitelé zhruba sedm miliard korun.