Clooney se v nové kampani Nespressa stává detektivem
V nové reklamní kampani značky Nespresso se George Clooney zabývá
případem zmizelých kávových kapslí.
V nové reklamní kampani značky Nespresso se George Clooney zabývá
případem zmizelých kávových kapslí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kampaň Prázdný šálek společnosti Nespresso má poukázat na nutnost
chránit kvalitní kávu, která je ohrožena kvůli klimatickým změnám.
Novým kávovarem Vertuo míří Nespresso na mladé a tomu odpovídá
i aktivace v médiích, kde se dosud moc nevyskytovalo. Návštěvy e-shopu
Nespressa narostly až o 70 % a prodeje až o 30 %, říká Andrea Petrová,
ředitelka marketingu Nespresso.
„Vytvořeno s péčí“, tak se jmenuje nová kampaň značka Nespresso,
jež se opět spojuje s Georgem Clooneym.