Generali uvádí nový komunikační koncept „Tady a teď"
Skupina Generali prezentuje v rámci celosvětové kampaně svou novou
komunikační vizi.
Skupina Generali prezentuje v rámci celosvětové kampaně svou novou
komunikační vizi.
Generali Česká pojišťovna se ve své nové kampani soustředí na
hlášení škod.
Generali Česká pojišťovna chce novou kampaní zvýšit povědomí
o likvidaci majetkových škod.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Novou vizuální identitu ukazuje Generali Česká pojišťovna v reklamní
kampani.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Na pozici ředitelky marketingu a komunikace společnosti Generali Česká
pojišťovna nastoupila v červenci Monika Otradovcová.
Skupina Generali si vybrala agenturu Spectra, jež se stala evropským
produkčním hubem na lokalizaci globálního konceptu.
Generali Real Estate koupila od PSN obchodní dům Kotva v centru Prahy. Nyní
čeká sedmipodlažní budovu rekonstrukce.