Návrat do kamenných obchodů po covidu je ovlivněn věkem
Podle výzkumu společnosti Forrester hraje věk spotřebitelů zásadní roli
při rozhodování, zda se zákazník vrátí zpátky do kamenných obchodů,
nebo dá přednost online nakupování.
Podle výzkumu společnosti Forrester hraje věk spotřebitelů zásadní roli
při rozhodování, zda se zákazník vrátí zpátky do kamenných obchodů,
nebo dá přednost online nakupování.
Pro téměř 60 % mladých z generace Z je pravda na prvním místě. Značky
tak podle nich musí být především transparentní.
Mezi značky, které mají čeští spotřebitelé v oblibě napříč
generacemi, patří Škoda, Lidl, KFC, Albert nebo Adidas.
Apple AirPods, Netflix, Disney, Spotify, to jsou značky, které během pandemie
zaznamenaly největší nárůst popularity u generace Z.
# Aktuality # Internet & Mobil
Jazyk koronavirového chatbota je přizpůsobený pro generaci Z, tedy 14 –
25 let.