# Aktuality # Reklama # Marketing
Makro mediálně podpoří talenty české gastro scény
V novém projektu Naděje české gastro scény se Makro zaměří na podporu
talentovaných profesionálů napříč gastronomií.
# Aktuality # Reklama # Marketing
V novém projektu Naděje české gastro scény se Makro zaměří na podporu
talentovaných profesionálů napříč gastronomií.
Pivovar Bernard zjišťuje pomocí aplikace názor zákazníků na své
čepované pivo. Zprovoznil také web pro profesionální i amatérské
výčepní.
Při příležitosti svého 25. výročí od vstupu na trh připravuje Makro
společně s Českým gastronomickým institutem velký gastronomický festival
pro profesionály i veřejnost.
# Aktuality # Internet & Mobil
Web, na kterém se soustředí online kurzy, zatím z gastro segmentu, spustilo
vydavatelství Extra Online Media. Tváří je Jan Punčochář.
Pořad s tvářemi tří kuchařských osobností Souboj na talíři bude mít
pokračování. Nova oznámila přípravu druhé řady.
U příležitosti dokončení modernizace části nákupního centra Palladium
věnovaného gastronomii byla uvedena jeho nová obchodní značka Tasty Garden.
Marketingoví zástupci gastronomických společností Ambiente a Together
popsali zamýšlené novinky.
# Aktuality # Marketing # Retail
Manifesto se dostává za hranice České republiky. Otevře food hub
v Berlíně na Potsdamer Platz.
V loňském roce se meziročně snížil počet značek, které český trh
opustily. Jedná se například o NYX, Kazar nebo Bruno Morelli & Brands.
Skupina Together přidává ke svým podnikům novinku – restauraci
Brambory.