Rohlík zařadí své Bistro do trvalé nabídky
Online supermarket Rohlík přesune svou službu Bistro do trvalé nabídky,
zařadí ji pod řadu Bez kompromisu.
Online supermarket Rohlík přesune svou službu Bistro do trvalé nabídky,
zařadí ji pod řadu Bez kompromisu.
Kofola se ve své nové kampani zaměřuje na restart gastronomie.
Z jednotlivých podniků mohou rozesílat „voňavé pozdravy“.
Služba Dáme jídlo do nové kampaně zapojuje partnerské podniky, které
sdílejí autentické fotografie svých týmů při práci v době pandemie.
Věříme, že i v současné nelehké situaci může nový spot díky svému
pozitivnímu charakteru spotřebitele potěšit, říká za značku Božkov
Michal Jakl.
Na pomoc restauracím, které musely kvůli pandemii zavřít či omezit svůj
provoz, vznikají mnohé iniciativy.
Vlastní portál s e-shopem vytvořil v Bageterii Boulevard tým zhruba šesti
lidí za šest dní. Bleskový vývoj popisuje Jana Nováková, zajišťující
v BB systémový rozvoj.
Tržby gastro provozoven poklesly o 85 %. Otevřeny mají jen ty, co
umožňují prodej jídla s sebou nebo nabízejí rozvoz.