Staropramen slaví rok od otevření Fortele, s expanzí vyčkává
Nový franšízový koncept Pivovarů Staropramen s názvem Fortel si
připomíná rok od svého otevření. Kvůli pandemii jsou expanzní plány
zatím zdrženlivé.
Nový franšízový koncept Pivovarů Staropramen s názvem Fortel si
připomíná rok od svého otevření. Kvůli pandemii jsou expanzní plány
zatím zdrženlivé.
# Aktuality # Retail # Marketing
Řemeslné pivo Authentic online supermarketu Košík bude nově možné
zakoupit i v čepované variantě.
Kofola na letní sezónu opět chystá svá Kofokina, zároveň podpoří
vybrané festivaly a pro sběratele připravila letní hru po stopách slavných
milenců.
Makro Cash & Carry se připojuje ke globálním oslavám #MetroHeroesDay,
rozdává tzv. Štědré kupóny.
Manifesto chce po těžkém pandemickém roce expandovat do zahraničí.
V hledáčku má západní Evropu i USA.
Direct pojišťovna podpoří vybrané zavřené restaurace a kavárny tím, že
si na měsíc pronajme jejich výlohy.
Staropramen bude v obchodech prodávat piva doposud dostupná jen v hospodách
a restauracích.
Propad gastra se za uplynulých 12 pandemických měsíců odhaduje na 72 mld.
korun. Skončit může aktuálně každý čtvrtý podnik.