Festival Souboj na talíři Live přilákal více než 12 tisíc lidí
Dvanáct a půl tisíce lidí navštívilo o víkendu první ročník festivalu
hvězdných chutí Souboj na talíři Live.
Dvanáct a půl tisíce lidí navštívilo o víkendu první ročník festivalu
hvězdných chutí Souboj na talíři Live.
# Aktuality # Marketing # Retail
Na Letišti Václava Havla Praha otevřela svou první pobočku na českém trhu
italský koncept Bottega Prosecco Bar&Caffé.
Cukrárna Ollies se loni rozrostla do centra Prahy s konceptem butikové
cukrárny. Letos by chtěla po loňských investicích svoji činnost
stabilizovat a také se ohlíží po strategickém rozvoji formou franšízy.
# Aktuality # Reklama # Marketing
V novém projektu Naděje české gastro scény se Makro zaměří na podporu
talentovaných profesionálů napříč gastronomií.
Na český maloobchodní trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek,
nejvíce za uplynulých 10 let.
Hotelová síť Orea chce podzimní kampaní s názvem „Oreagování“
inspirovat k útěku od každodenního shonu.
Obchodní centrum Arkády si letos připomíná 15 let existence.
Návštěvnost centra přesahuje 10 milionů lidí ročně.
Nová gastronomická značka Crafted for Friends nabídne potravinářské
produkty od vybraných českých výrobců.