Garden Gourmet mění svou vizuální identitu i obaly
Značka Garden Gourmet přichází s novou vizuální identitou a designem
obalů.
Značka Garden Gourmet přichází s novou vizuální identitou a designem
obalů.
Značka bezmasých pokrmů Garden Gourmet v kampani reaguje na novoroční
předsevzetí.
Garden Gourmet navazuje spolupráci se sdílenými koly Next Bike. Za
nasbírané kilometry přispěje českým zoo.
Garden Gourmet pracuje v kampani s motivem prázdných talířů po jídle,
které zmizelo (téměř) beze stopy.
Garden Gourmet dává v online kampani tipy, jak si Vánoce užít šetrněji
vůči planetě.
Pochopit, jak se zákazník rozhoduje při nákupu, může řetězcům
i výrobcům pomoci vylepšit nabídku a zvýšit prodeje.
I když je cílová skupina pro vege produkty Nestlé hlavně online,
osvědčila se jim při vstupu na trh reklama v televizi. Po roce a půl
tvoří burgery 40 % prodejů.
Zatímco před několika lety byly rostlinné výrobky záležitostí obchodů
zdravé výživy, nyní jsou součástí sortimentu v každém řetězci.