Co ukázal výpočet uhlíkové stopy mediálního eventu?
Zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta
Pavlíková.
Zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta
Pavlíková.
Kampaň Fofrtaška 2.0 vybojovala další ceny. Na mezinárodní soutěži
Festival of Media brala zlato a bronz. Stala se jedinou českou kampaní, která
v soutěži uspěla.
Cena Like Generace Z, o které rozhodují studenti Katedry multimédií na
VŠE, byla udělena kampani Fofrtaška od Kauflandu.
Mezinárodní soutěž mediální kreativity Festival of Media zveřejnila
shortlistované práce. Česko v užších nominacích zastupuje kampaň
Fofrtaška 2.0.
Tvorbu obsahu, správu sociálních sítí a community management značky Dr.
Oetker pro Českou a Slovenskou republiku má nově na starost agentura Fuse.
O víkendu 20. a 21. ledna 2024 proběhne v O2 Universu Praha Souboj na
talíři live – Festival hvězdných chutí, označovaný za největší
indoor festival letošní zimy
Docureality, ve které v hubnutí soutěží dva týmy dobrovolných hasičů,
má premiéru v pondělí 8. ledna od 21:30 na TV Prima.
Rapeři, streameři, profesionální esportoví hráči a fitness trenéři se
v kampani Philips za pomoci holicího strojku One Blade promění do hrdinů
z herního prostředí.