Coca-Cola: Alko RTD segment v Česku výrazně roste
Alkoholickým ready-to-drink (RTD) nápojům se na českém trhu daří. Jsou
ideální pro celou řadu příležitostí, říká Martin Binder, generální
ředitel společnosti Coca-Cola.
Alkoholickým ready-to-drink (RTD) nápojům se na českém trhu daří. Jsou
ideální pro celou řadu příležitostí, říká Martin Binder, generální
ředitel společnosti Coca-Cola.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Korunní uvádí na trh funkční ochucenou minerální vodu v plechovce.
Podporuje ji remake písně „Čo o mne vieš“.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka vitaminové minerální vody DrWitt navazuje spolupráci s českým
lezcem Adamem Ondrou.
Magnesia spustila kampaň na podporu ochucených funkčních vod Plus Antistress
a Focus.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Semtex na trh uvádí funkční vodu Street Water, cílí s ní na vyznavače
sportu a pohybu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Tchibo vstupuje do nové kategorie funkčních vod. Uvádí kofeinový nápoj
Coffizz.