Rádio Prostor opouští několik FM vysílačů, chystá vstup do DAB+
Rádio Prostor mění svou strategii, chce se tím přizpůsobit novým trendům
v rozhlasovém vysílání.
Rádio Prostor mění svou strategii, chce se tím přizpůsobit novým trendům
v rozhlasovém vysílání.
Uvedení tiskového GRP na reklamní trh pomůže odstranit dlouhodobý hendikep
tištěné reklamy a má být začátkem dalších změn v měření
tištěných titulů, říká za Unii vydavatelů Tomáš Tkačík.
I když se založení kampaně na platformě YouTube může zdát jako
jednoduchá věc, je třeba brát na zřetel mnoho faktorů, upozorňuje David
Hocek z H1.cz.
Výzkum čtenosti tisku poprvé zveřejnil údaje o tzv. kvalitě čtení.
Změřil průměrnou dobu strávenou s tištěnými tituly i průměrný
počet kontaktů.
„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo…“ Reklama, kterou nikdo
nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví
nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning.
Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
Během letních dní zprovozní Radio Orlicko dvě nové frekvence pro
Rychnovsko a krajské město Hradec Králové.
Rozhlasová stanice Klubrádió, považovaná za poslední rozhlas v Maďarsku
kritický vůči vládě, bude moci nadále vysílat jen přes internet.