Vivo soutěží o lístky na Euro, tváří je Vladimír Šmicer
Vivo spustila soutěž o smartphone X60 Pro a tři zlaté lístky na fotbalový
šampionát Euro 2020. Tváří kampaně je Vladimír Šmicer.
Vivo spustila soutěž o smartphone X60 Pro a tři zlaté lístky na fotbalový
šampionát Euro 2020. Tváří kampaně je Vladimír Šmicer.
Volkswagen spojí své partnerství fotbalového Eura 2020 s podporou
elektromobility. Tváří aktivace bude Petr Čech.
Ondrášovka po devíti letech ukončí svou podporu dětského fotbalového
turnaje Ondrášovka Cup. Důvodem je podezření organizátorů z podvodu.
McDonald’s Cup se po loňském výpadku vrací v nové podobě. Nabídne
online sportovní výzvu i ceny, včetně setkání s českými fotbalisty.
Gambrinus chce kampaní i speciální akcí podpořit fotbalové kluby na
vesnicích a malých městech.
Česká televize bude i v nadcházející sezoně vysílat zápasy nejvyšší
domácí fotbalové soutěže i finále Ligy mistrů.
Herní platforma Twitch zaznamenala výrazný nárůst počtu zhlédnutých
hodin. Možné je, že v budoucnu začne živě vysílat i fotbal.
TCL Electronics podpoří kampaní své QLED televizory. K Alexandru Hemalovi
se přidává Pavel Horváth.