Gambrinus opět s Horváthem podporuje amatérský fotbal
Pavel Horváth se již druhým rokem stává tváří podpory pivní značky
Gambrinus v oblasti amatérského fotbalu.
Pavel Horváth se již druhým rokem stává tváří podpory pivní značky
Gambrinus v oblasti amatérského fotbalu.
Finálové utkání evropského fotbalového mistrovství Euro 2020 sledovalo
v průměru 834 tis. diváků starších 15 let. Společně se Studiem Euro
šlo o nejlepší výsledek nedělního večera po 20:00.
Česká televize nebude v nadcházejícím novém ročníku nejvyšší
tuzemské fotbalové soutěže vysílat její zápasy. Všechny přinese O2 TV.
Utkání českých fotbalistů na Euro 2020 sledovalo 1,06 mil. diváků
starších 15 let, což byl nejlepší výsledek celého nedělního dne.
Večer bodovala komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku.
Placená televize Nova Sport nabídne část zápasů slovenské nejvyšší
fotbalové soutěže.
AC Sparta Praha vstoupí do nového ročníku fotbalové ligy s novou
vizuální identitou. Představila také nové dresy od Adidasu, který tak po
17 letech střídá Nike.
V pátek 11. června startuje Euro 2020, o rok odložený evropský
fotbalový šampionát. Tradičně se s ním spojuje i celá řada partnerů.
Česká televize odvysílá z fotbalového mistrovství Euro všech
jedenapadesát zápasů v přímých přenosech. Nabídne je na programech ČT
sport a ČT2.
S fotbalovým Eurem se mohou zviditelnit především oficiální partneři
UEFA. Cena za reklamní spot v případě zápasů české reprezentace se
zvyšuje o sto procent.
U příležitosti blížícího se Eura připravila značka Staropramen
fotbalovou kampaň, jejímž hlavním tématem je reprezentování.