Většina trendů na TikToku má velmi krátkou životnost
TikTok je sociální sítí, kde jeden trend střídá druhý. Nutné je ji
proto neustále sledovat i z pohledu uživatele, radí Radim Stezka
z Footshopu.
TikTok je sociální sítí, kde jeden trend střídá druhý. Nutné je ji
proto neustále sledovat i z pohledu uživatele, radí Radim Stezka
z Footshopu.
Footshop dokáže oslovovat zákazníky, kteří potom vytvářejí trendy,
říká o svém obchodě s teniskami jeho CEO a zakladatel Peter Hajduček.
Své 11. výročí na trhu si Footshop připomíná výstavou obrazů
v Mánesu i doprovodnou kolekcí oblečení a doplňků.
Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a
vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo
v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management.
Klarna, společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti
elektronického obchodování, oznámila expanzi do České republiky.
Dua Lipa se stala tváří další kampaně značky Puma. Představí kolekci
Flutur.
Footshop zavírá svou prodejnu ve Vnitroblocku v pražských Holešovicích.
Chce mít jen jednu prodejnu v každém městě, kde působí.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela Brand a Social Media týmu společnosti Footshop přichází Radim
Stezka.