Foodora pomalu dotahuje čísla před rebrandingem
Půl roku od rebrandingu se Foodora blíží číslům před přeměnou.
I nadále plánuje investice do marketingu.
Půl roku od rebrandingu se Foodora blíží číslům před přeměnou.
I nadále plánuje investice do marketingu.
Publicis Groupe se v příštím roce postará o mediální strategii a nákup
pro doručovací službu Foodora.
Novým ředitelem služby Foodora Market se stává Jakub Hostačný, jenž
přichází z Mall Group.
V nové kampani Foodora nabízí speciální promo akci ve spolupráci
s vybranými lokálními restauracemi.
Mastercard a Foodora dávají Čechům možnost podílet se na financování
školních obědů pro ohrožené děti na Ukrajině.
Foodora nově nabízí firmám doručení jídla na workshopy či konference.
Možné je službu využít i pro firemní stravování.
Po rebrandingu spustila Foodora svou marketingovou kampaň s heslem „Protože
chci!“.
Mateřská společnost Delivery Hero si od změny značky slibuje jednotnou
uživatelskou zkušenost napříč celou Evropou.