Privátní značky loni tvořily na tržbách více než čtvrtinu
Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží
se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury
NielsenIQ.
Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží
se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury
NielsenIQ.
Tržby v segmentu pet food se zvyšují i v letošním roce, způsobuje to
ale růst prodejních cen. Spotřebitelé zatím jejich nárůst v zásadě
akceptují, zlom ale může přijít na podzim, zaznělo na konferenci Friends
of Pets.
DO FMCG týmu agentury PR.Konektor nastupují Markéta Hellingerová a Martina
Hrašová.
Tržby čerpacích stanic během pandemie utrpěly. Z nabídky
rychloobrátkového zboží rostl jen alkohol.