Kampaň radí, jak pomoci obětem domácího násilí
Osvětová kampaň „Podej ruku“ reaguje na to, že až polovina Čechů
neví, jak pomoci obětem domácího násilí.
Osvětová kampaň „Podej ruku“ reaguje na to, že až polovina Čechů
neví, jak pomoci obětem domácího násilí.
Slevomat představuje nový komunikační koncept „Kdo hledá, najde
zážitek“.
Hanácká vodka představuje již třetí reklamní spot s Matějem Ruppertem.
Decathlon uvádí nový kreativní koncept „Už se nemůžeš dočkat?“,
cílí na všechny, kdo sportovně využívá svůj volný čas.
Technický stav nechte na našich odbornících, vzkazuje Škoda Plus v nové
kampani.
Gambrinus představuje v kampani destinaci snů s názvem Kopakabrána.
Spojuje se s Pavlem Horváthem a také s Yo Yo Bandem.
Svou první kampaň v segmentu cestování spouští portál Skrz.cz.
Režíroval ji Milan Šteindler.
Slevomat se v letní kampani zaměřuje na nabídku dovolených a pobytů
v České republice i zahraničí.