Suchej únor funguje, teď se chce zaměřit také na firmy
Nikoho nementorujeme, jde nám o čistou osvětu a inspiraci, říká
o kampani Suchej únor její vedoucí Petr Freimann.
Nikoho nementorujeme, jde nám o čistou osvětu a inspiraci, říká
o kampani Suchej únor její vedoucí Petr Freimann.
Spotřebitelé očekávají od značek a firem udržitelné chování, ale co na
to praxe? Přinášíme několik tipů, jak efektivně začlenit udržitelnost
do firemní strategie.
Podle aktuálního výzkumu důvěry Edelman Trust Barometer věří lidé více
byznysu než vládám nebo médiím.
U poloviny českých firem nedošlo během pandemie ke změnám
v marketingových investicích, téměř třetina přistoupila dokonce
k jejich snížení.
# Internet & Mobil # Marketing
V Česku čerstvá sociální síť Clubhouse přitahuje nejen jednotlivce, ale
i firmy. Umožňuje jim vést s uživateli otevřený dialog a získávat
zpětnou vazbu.
Během pandemie se témata dezinformací posunula do osobní roviny. Firmy by
už před nimi neměly přivírat oči, upozorňuje Roman Číhalík ze
spolku Nelež.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
V loňském roce používalo internet již 81 % Čechů starších 16 let,
chytrý telefon pak 70 % populace.